A fost desemnat constructorul pentru segmentul de aproximativ 10 kilometri, cel care cuprinde celebrele tuneluri pentru urși, de pe autostrada A1 Lugoj – Deva.
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunţat, astăzi, la Timişoara, că a fost desemnat câştigătorul licitaţiei pentru construirea acestei secțiuni, între localităţile Margina (judeţul Timiş) şi Holdea (judeţul Hunedoara), acesta fiind societatea UMB Spedition.
„Câştigătorul (licitaţiei, n.red.) este un constructor român care până acum şi-a făcut treaba foarte bine şi ne dă siguranţa că va finaliza în termenii contractului pe care îl vom semna în perioada următoare – când se vor încheia toate procedurile legale, în condiţiile pe care şi le asumă de la început. Este constructorul care în acest moment este, probabil, cel mai mare constructor român cel puţin pe infrastructură rutieră. În sfârşit, se intră în linie dreaptă şi pe acest proiect. Sunt 10 zile în care se pot depune contestaţii. În ultima vreme am văzut că sunt tot mai puţine contestaţii, pe zona rutieră (…) Vom semna contractul la Timişoara, în săptămânile următoare; este şi proiectare şi execuţie. Durata pentru proiectare prin licitaţie cred că va depăşi un an. A fost condiţie la licitaţie, durata de execuţie, pentru că deşi unii spuneau că nu se mai poate face, că se pierd banii din PNRR (…), iată că se face, inclusiv pe A7″, a declarat Sorin Grindeanu, citat de Agerpres.
Tronsonul, cu o lungime de 9,13 kilometri, dintre care 2,13 kilometri de tunel, este singura porțiune lipsă din autostrada care leagă Sibiu de Nădlac.
Acest articol Umbrărescu va construi tronsonul cu celebrele „tuneluri pentru urși” din autostrada A1 Lugoj – Deva a aparut prima data in Servuspress.
Citeste mai mult