Luna decembrie, perioadă a Sărbătorilor de iarnă, aduce magazinelor online vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, potrivit unui studiu realizat de o platformă SaaS bazată pe Inteligență Artificială (AI).
“Sărbătorile de Crăciun sunt un nou vârf al perioadei de cumpărături, în eCommerce. și de această dată, am analizat un eșantion reprezentativ de magazine online, iar măsurătorile arată o creștere generală a vânzărilor de 28%. Ce vedem diferit față de Black Friday, altă perioadă de maxim de care doar ce am trecut, este un accent mai mare pe mobilier, echipamente și accesorii, și o reducere a creșterii pentru o zonă esențială de Black Friday, categoria electronicelor”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.
Top 7 al creșterilor vânzărilor online înregistrate în decembrie este ocupat, pe categorii, de: mobilier (+58,8%), echipamente și accesorii (+53,4%), produse pentru copii și bebeluși (+50,9%), cărți și multimedia (+48,8%), artă și divertisment (+27,8%), alimente, băuturi și tutun (+27,6%) și electronice (+23,5%).
Potrivit comunicatului companiei, Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.(Agerpres)
The post Sărbătorile de iarnă aduc magazinelor online vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală appeared first on Obiectiv de Suceava.
Citeste mai mult