Prin două dintre proiectele de pe ordinea de zi a ședinței consiliului local de joi, 28 martie, vor fi supuse la vot sume pentru finanțarea Organizației de Management al Destinației (OMD) a municipiului Piatra-Neamț, înființată în primăvara anului trecut.
Pe lângă cotizația anuală de 3.500 de lei, prevăzută într-unul dintre proiecte, din bugetul local, de la capitolul „Cultură, recreere, religie” urmează să mai fie acordată o finanțare în valoare de 200.000 de lei pentru aceeași organizație. Banii au fost deja prevăzuți și aprobați în bugetul local al municipiului Piatra-Neamț, OMD solicitând acordarea sumei pentru buna desfășurare a activității.
Prin activitățile sale, OMD „va sprijini mediul HoReCa, va conduce la creșterea calității serviciilor și va stimula promovarea și dezvoltarea activităților cu caracter turistic din municipiul Piatra-Neamț” precizează Referatul de aprobare al proiectului.
OMD și-a propus încă de la înființare promovarea orașului prin stabilirea unor trasee turistice care să poată fi făcute la pas prin conceptul „Hai la Piatra!”, realizarea unui brand turistic local la nivel profesionist, creșterea mediei de înnoptare și a volumului de turiști, reorganizarea social-media din turism și realizarea unui spot profesionist.
După experimentul Alexandru Filip, care a lăsat în urmă o structură, niște trasee pe hârtie și destule cheltuieli greu de justificat, va fi interesant de văzut dacă banii livrați prin acest proiect se vor regăsi în timp în ceea ce ar trebui să fie promovare și dezvoltare a activităților cu caracter turistic sau dacă OMD-ul va rămâne doar un client abonat la banii bugetului local. Simpla justificare de alocare a banilor „pentru buna desfășurare a activității” nu este suficientă când vorbim despre sume de la bugetul local, în condițiile în care nu vorbim despre angajați – la vedere- ai primăriei.
A.C.
The post Piatra-Neamț: 203.500 de lei, bani pentru promovarea municipiului ca destinație turistică appeared first on Stiri Neamt.
Citeste mai mult