Liviu Florea, City Managerul Municipiului Aud, anunță că începând din 2 decembrie 2021, se va lansa o platformă online importantă pentru municipiu, prin care cetățenii vor putea efectua online o mulțime de operațiuni, nemaifiind necesară prezența fizică a acestora la sediul instituției.
„Când am devenit City managerul municipiului Aiud, mi-am asumat digitalizarea serviciilor publice. Știu că pare un cuvânt pompos, dar când acest cuvânt te scutește de cel puțin un drum la primărie, parcă începe să aibă sens.
Am intrat într-o primărie în care cetățenii se plimbau de la un birou la altul, între etaje, pentru semnături și contrasemnături, pentru confirmări și reconfirmări ale unor situații legate de nevoile lor.
Vorbim despre sisteme informatice, care, în aceeași instituție fiind, nu funcționau integrat, care nu comunicau unele cu altele.
Astfel, cu ajutorul banilor europeni, am reușit implementarea unui sistem integrat de date, care are rolul de a sprijini cetățeanul în relația cu administrația locală.
Prin deschiderea unui cont pe platforma dedicată pusă la dispoziție de către municipalitate, cetățenii vor avea acces, online, la o multitudine de servicii și informații publice, din domeniile:
– urbanism, cadastru,
– stare civilă,
– comunicare și relații publice,
– taxe și impozite locale,
– parcări rezidențiale,
– registrul arborilor,
– hartă sesizări,
– plăți online,
– buget și execuție bugetară.
Începând cu 2 decembrie 2021, digitalizăm administrația publică locală”, a scris Liviu Florea, pe pagina personală de facebook.
The post Liviu Florea, City Manger Aiud: „Începând cu 2 decembrie 2021, digitalizăm administrația publică locală” first appeared on aiudinfo.ro | stiri aiud | ziar aiud.
Sursa: www.aiudinfo.ro