• Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
DATA:
10/05/2025
  • Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
TRIMITE MESAJ
  • Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
No Result
View All Result
Home Stiri Maramures

Bugetul campaniei de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa se ridică la 111.000 euro

Ziare Online 24 de Ziare Online 24
20/09/2023
in categoria Stiri Maramures
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Bugetul campaniei de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa este în valoare de 563.569,20 lei (111.000 euro), cu TVA 0%, a anunţat, marţi, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT), informează AGERPRES.
Acţiunea se încadrează în prevederile HG nr 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing şi promovare turistică şi a Programului multianual de dezvoltare a destinaţiilor şi formelor şi produselor turistice, precizează instituţia.
Campania outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa se desfăşoară în perioada 6 – 26 septembrie, pe străzile din Paris, obiectivul principal fiind de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre.
Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 6 – 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătraţi), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.
Potrivit MEAT, firma organizatoare este JC Decaux, aceasta având exclusivitate pe reţeaua de panouri de 8 mp, precum şi pe autobuzele turistice, în scopul colantării.
„Ţinând cont de rezultatele studiului realizat de firma americană Horvath, pentru promovarea brandului turistic al Romaniei pe piaţa franceză au fost evidenţiate două forme de turism importante şi anume natură şi cultură”, precizează ministerul.
Astfel, obiectivele turistice selectate au fost Transfăgărăşan şi Mănăstirea Suceviţa pentru cele 103 panouri publicitare şi Castelul Peleş pentru cele 17 autobuze turistice.
Fotografia care ilustrează Transfăgărăşanul a fost selectată pentru componenta de natură, acesta fiind considerat unul dintre cele mai spectaculoase drumuri din lume. Totodată, pentru cultură a fost aleasă o fotografie cu Mănăstirea Suceviţa, înscrisă în patrimoniul mondial al UNESCO. Mănăstirile sunt, de asemenea, printre principalele puncte de atracţie pentru turiştii francezi.
De asemenea, Castelul Peleş a fost selectat pentru cea de-a doua etapă a campaniei, pentru autobuzele turistice.
Conform estimărilor iniţiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă. Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.
Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.
În ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului. Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.
„Totodată, este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa. La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică”, se mai arată în comunicatul trasnmis luni de MEAT.
Piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele şapte ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, Regatul Unit, Israel, Spania sau Polonia.
Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti.
The post Bugetul campaniei de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa se ridică la 111.000 euro appeared first on ZiarMM.

Citeste mai mult

Articolul precedent

Vremea Racovita, Braila. Meteo

Urmatorul articol

FOTO. Percheziţii în Mureş. Droguri vândute în dispozitive de vapat și în dulciuri, inclusiv copiilor! Cum acționa gruparea

Related Posts

Stiri Maramures

Cavnic, din nou capitala cristalelor: Ediția a III-a a Mineral Expo Cavnic – Maramureș

09/05/2025
Stiri Maramures

Importanța optimizării conținutului platformelor iGaming pentru mobile

09/05/2025
Stiri Maramures

Marketing afiliat în sectorul iGaming: Strategii pentru succes

09/05/2025
Stiri Maramures

9 Mai – O zi cu triplă semnificație pentru România

09/05/2025
Stiri Maramures

Euro tot crește. E necesară intervenția BNR

09/05/2025
Stiri Maramures

Analiza financiară: Evoluția leului, influențată de rezultatul prezidențialelor

09/05/2025
Next Post

FOTO. Percheziţii în Mureş. Droguri vândute în dispozitive de vapat și în dulciuri, inclusiv copiilor! Cum acționa gruparea

Cele mai recente stiri

  • Știrile dimineții la Sibiu. Sâmbătă, 10 mai, 2025 10/05/2025
  • ACCIDENT pe Autostrada A10 în zona Rădești: Trei mașini implicate 10/05/2025
  • La mulți ani, Europa! Astăzi sărbătorim Ziua Europei: 75 de ani de la Declarația Schuman 10/05/2025
  • Atenție, șoferi! Astăzi, 10 mai 2025, traficul va fi restricționat pe trei străzi din Iași, pentru desfășurarea evenimentelor organizate de Ziua Europei, Ziua Victoriei și Ziua Independenței Naționale 10/05/2025
  • A făcut accident domn director? 10/05/2025
  • Prețurile la cireșele românești vor exploda! Pomicultorii din Iași vor să renunțe la livezi: „Nu mai avem deloc. Au înghețat florile, copacii” 10/05/2025
  • Vești bune pentru ieșeni! S-a suplimentat numărul dosarelor aprobate în programul Casa Verde Fotovoltaice 10/05/2025
  • Veste bună pentru toți pacienții de la IRO Iași! Din luna mai, aceștia beneficiază de consultanță și terapie nutrițională 10/05/2025
  • Studenții Facultății de Arte Vizuale și Design au realizat o expoziție în care au prezentat sculpturi în miniatură 10/05/2025
  • L-am găsit! Acesta este tractorul furat din Italia, găsit de procurori, la ferma lui Maricel Popa. Miroase tot mai dubios combinația deputatului PSD de Iași 10/05/2025

Web design by Dianys Holding - realizare website

© 2021 Ziar Online 24. Toate drepturile sunt rezervate. Parteneri: Stiri Transilvania 24Digi Stiri Muntenia 24 Ziare Locale 24

No Result
View All Result
  • Home
  • Stiri Ilfov

© 2021 Ziar Online 24. Toate drepturile sunt rezervate. Parteneri: Stiri Transilvania 24Digi Stiri Muntenia 24 Ziare Locale 24