Numărul 2/2023 – luna iulie – al revistei Oltenia Business a fost lansat. În cover-story-ul acestei ediţii, cititorii vor putea descoperi povestea proiectului Hanul Andriţei, restaurantul care a adus în Craiova standardul de aur în organizarea nunţilor de vis, într-un amplu interviu cu Andra Dina. Numărul estival al revistei abordează şi domeniul turismului, prin două materiale tematice. Unul dintre acestea vizează potenţialul turistic al judeţului Dolj şi al Olteniei („Turismul ca pol de creştere – între potenţial şi lacune esenţiale), în timp ce al doilea prezintă destinaţiile de vacanţă preferate de craioveni, comparativ cu anii anteriori şi felul în care s-a schimbat profilul turistului în ultima perioadă.
În editorialul ediţii, intitulat „Specialii”, cititorii vor găsi tema echităţii sociale, într-un moment în care România, aflată sub lupa Europei, îşi dă examenul pentru banii din PNRR, într-un sistem care „glorifică, de fapt, inechităţile şi oferă privilegii unei caste, în timp ce peste 1,1 milioane români trăiesc din pensia minimă”.
Oltenia Business punctează şi destinaţii culinare de neratat, comparaţii între evoluţia sistemului de pensii publice şi sistemul privat – Pilonul II, aspecte legate de drepturile de proprietate intelectuală, proiecte imobiliare de actualitate şi reforme în plan economic.
Revista Oltenia Business poate fi achiziţionată începând din această săptămână la punctele de presă Tabac Xpress şi Inmedio.
Citeşte şi: Portret de femeie în funcţie de conducere, versiunea “BETA”
Citeste mai mult