Lidl România aduce spiritul sărbătorilor mai aproape de clienți prin introducerea la raft a unui produs inedit pe piață: lapte pentru Moș Crăciun, sub marca proprie Pilos. Produsul este disponibil în ediție limitată, în toate magazinele Lidl din țară.
Produsul le oferă clienților ocazia de a recrea una dintre cele mai îndrăgite tradiții: pregătirea laptelui pentru Moș Crăciun, în seara de Ajun. Designul personalizat cu elemente grafice festive, creat special pentru sezonul sărbătorilor, transformă sticla de lapte într-o surpriză pentru cei mici.
Laptele pentru Moș Crăciun este disponibil în ediție limitată, în toate magazinele Lidl. Produsul are un conținut de 4% grăsime și este disponibil în varianta UHT, ceea ce îl face ușor de depozitat.
Lansarea acestui produs tematic este un demers prin care retailerul își completează oferta cu articole originale, populare printre clienți și pe canalele de Social Media, la un raport calitate-preț accesibil.
Laptele pentru Moș Crăciun poate fi savurat simplu sau alături de bunătăți dulci și festive din gama Favorina, disponibile aici.
Despre Lidl
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.
În prezent, Lidl are aproximativ 382.400 de angajați, dintre care peste 13.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 380 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.
Articolul Tu cu ce îl aștepți pe Moș Crăciun? Lidl are un produs special pentru el, disponibil în ediție limitată! apare prima dată în Olt Alert.
Citeste mai mult