În această săptămână, la Budapesta au avut loc două evenimente de promovare turistică a Timișoarei.
Acțiunile au fost organizate de către Visit Timișoara în perioada 7 – 8 mai, cu scopul de a consolida prezența orașului de pe Bega pe piața turistică din Ungaria. La cele două evenimente au participat și reprezentanți importanți din sectorul HORECA din Timișoara.
Primul eveniment a fost dedicat agențiilor de turism de outgoing din Budapesta. Au fost prezenți 32 agenți din partea turoperatorilor maghiari. În cadrul întâlnirii, echipa Visit Timișoara a susținut o prezentare generală a orașului ca destinație turistică, urmată de sesiuni individuale de networking susținute de reprezentanți ai industriei ospitalității timișorene, alături Asociația Patronală HORETIM.
„Scopul este de a încuraja parteneriate directe între industria ospitalității din Timișoara și operatorii de turism din Ungaria, pentru a atrage un număr și mai mare de turiști maghiari în oraș, odată cu intrarea în Schengen a țării noastre”, a informat Visit Timișoara.
Cel de-al doilea eveniment a fost adresat reprezentanților presei maghiare cu acoperire națională și influencerilor din domeniul turismului și lifestyle-ului. Acesta a inclus o prezentare interactivă susținută exclusiv de echipa Visit Timișoara, concentrată pe valorile culturale, gastronomice și arhitecturale ale orașului.
Ambele evenimente s-au desfășurat într-un cadru informal, completat de o degustare de vinuri.
Citeste mai mult