Prima strategie profesională de dezvoltare turistică a Timișoarei este în lucru, în această perioadă.
Visit Timișoara – Organizația de Management al Destinației Timișoara anunță că lucrează, în această perioadă, la realizarea primei strategii profesioniste de dezvoltare turistică a orașului.
„Pentru această primă etapă de analiză și colectare de date, OMD Timișoara colaborează cu Toposophy, o agenție specializată în dezvoltarea și promovarea destinațiilor, cu peste un deceniu de experiență în lucrul cu orașe din întreaga Europă. Toposophy a contribuit la elaborarea strategiilor turistice pentru orașe precum Amsterdam, Atena și Ljubljana, aducând o viziune sustenabilă și centrată pe comunitate”, a informat Visit Timișoara.
Așadar, de marți și până în 18 mai, cei care locuiesc sau lucrează în Timișoara sunt invitați să completeze un chestionar care colectează date privind percepția localnicilor asupra turismului, impactul acestuia în viața cotidiană, zonele cu sensibilitate crescută și dorințele comunității pentru viitor. Răspunsurile sunt anonime și vor ajuta echipa de elaborare să contureze o direcție de dezvoltare. Formularul este disponibil AICI!
„Este important pentru noi ca această strategie să nu fie făcută doar despre oraș, ci împreună cu orașul. Timișorenii cunosc cel mai bine ritmul, identitatea și particularitățile locului în care trăiesc. Tocmai de aceea, vocea comunității va fi parte din această strategie și ne va ajuta să construim o destinație turistică în care timișorenii să se regăsească și de care să fie mândri”, a afirmat Laura Boldovici, directoare OMD Timișoara / Visit Timișoara.
Chestionarul lansat acum face parte din prima etapă, cea de cercetare, și vine în completarea interviurilor desfășurate în luna aprilie, în Timișoara, cu specialiști locali din domenii precum turism, cultură, mobilitate urbană și ospitalitate.
Citeste mai mult