• Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
DATA:
14/07/2025
  • Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
TRIMITE MESAJ
  • Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
No Result
View All Result
Home Stiri Caras-Severin

Serviciul Public de Administrare, Întreținere și Reabilitare Caransebeș organizează concurs

Ziare Online 24 de Ziare Online 24
14/07/2025
in categoria Stiri Caras-Severin
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Serviciul Public de Administrare, Întreținere și Reabilitare Caransebeș, mun. Caransebeș str. Teiușului, nr.24, județul Caraș-Severin, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a postului unic contractual de execuție, vacant, în conformitate cu prevederile Hotarârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentuluicadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, respectând prevederile Ordonanței de Urgență nr. 156/2024, dupa cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: Consilier juridic debutant
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURA: Compartimentului Juridic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiții de ocupare a postului:
– studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență,
– cunoștințe de operare pe calculator (necesitate și nivel): cunoștințe de operare pe calculator la nivel de bază Microsoft Word
– vechime în specialitatea studiilor: nu este cazul .
Conform art. 35 al Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție
socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane; i) curriculum vitae, model comun european.
(2) Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3.
(3) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea
acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în
situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia
certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(4) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad
de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea
“conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe ria răspundere privind
antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la
înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia
publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs
cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei
practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea
informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier
judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a
concursului, potrivit legii.
(6) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat şi de către autoritatea sau instituţia publică
organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
(7) În funcţie de decizia conducătorului autorităţii sau instituţiei publice, dosarele de concurs se depun la
compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea şi desfăşurarea
concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică
sau platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice înăuntrul termenului prevăzut la art. 34.
(8) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid,
poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul
unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la
secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b) – e) în original, pentru certificarea
acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei
scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare. (9) Transmiterea
documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor ce se
realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) şi (9), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în
termenul prevăzut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii
probelor de concurs.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care
atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea
anunţului la sediul institutiei: str. Teiușului, nr.24, mun. Caransebeș sau pot fi transmise de candidați prin Poșta
Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică sau platformele informatice ale autorităților sau
instituțiilor publice.
Concursul se va organiza conform următorului calendar:
– 23.07.2025, 16:00, termenul limită de depunere a dosarelor;
– 25.07. 2025, ora 14.00, selecție dosare;
– 31.07 2025, ora 10:00, proba scrisă;
– 04.08. 2025, ora 10:00, interviu
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL
INSTITUTIEI:
1. Publicarea anuntului 09.07.2025
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Serviciul Public de Administrare, Întreținere și Reabilitare Caransebeș, mun. Caransebeș str. Teiușului, nr.24, județul Caraș-Severin. 23.07.2025, ora 16.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 25.07.2025, ora 14.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor în data 28.07.2025, ora 14.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 29.07.2025, ora 14.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 30.07.2025, ora 14.00
7. Susţinerea probei scrise 31.07.2025, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 31.07.2025, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 01.08.2025, ora 10.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 01.08.2025, ora 15.00
11. Susţinerea interviului 04.08.2025, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 04.08.2025, ora 15.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 05.08.2025, ora 10.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 05.08.2025, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 05.08.2025, ora 16.00
BIBLIOGRAFIE:
1. Constitutia ROMANIEI titlul II, cap. II ( Drepturile şi libertăţile fundamentale);
2.Codul administrativ cap. III ( Drepturi şi obligaţii ale personalului contractual din administraţia publică, precum şi răspunderea acestuia);
3. Hotărârea Guvernului nr. 1091/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru locul de muncă, art. 7, art. 11 şi Anexa nr. 2.
4. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură Civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
8. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
9.Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
10. .Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile la sediul instituției.
Informații suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrare, Întreținere și Reabilitare Caransebeș, str. Teiușului nr. 24, județul Caraș-Severin, [email protected], telefon 0355401960, persoana de contact – Irina Manole.

Citeste mai mult

Articolul precedent

Incendiu de vegetație uscată, în județul Constanța!

Urmatorul articol

Dominic Fritz vreau un candidat comun PNL-USR pentru Primăria Capitalei. Îl susține pe Cătălin Drulă pentru poziția de primar general al Bucureștiului

Related Posts

Stiri Caras-Severin

Spitalul Premiere, parte din rețeaua de sănătate Regina Maria, devine Centru European de Formare în Flebologie

14/07/2025
Stiri Caras-Severin

Infrastructura stradală, modernizată la Oțelu Roșu cu peste 18 milioane de lei

14/07/2025
Stiri Caras-Severin

Mai puține apeluri la 112, în Caraș-Severin

13/07/2025
Stiri Caras-Severin

Ruga din Băuțar, cu artiști îndrăgiți și un târg caritabil pentru o cauză nobilă

13/07/2025
Stiri Caras-Severin

Zi în natură în Țara Făgetului: tururi ghidate, ecologizare și petrecere câmpenească

13/07/2025
Stiri Caras-Severin

Utilaj nou pentru intervenții de urgență la SVSU Buchin

13/07/2025
Next Post

Dominic Fritz vreau un candidat comun PNL-USR pentru Primăria Capitalei. Îl susține pe Cătălin Drulă pentru poziția de primar general al Bucureștiului

Cele mai recente stiri

  • Strategia de Incluziune a Migranților în Capitală, pusă în dezbatere publică 14/07/2025
  • Protejații „sistemului” 14/07/2025
  • Nicușor Dan anunță reducerea bugetului Președinției și explică de ce TVA-ul crește totuși la 21 la sută 14/07/2025
  • Undă verde de la FRF! ASA Târgu Mureș a pierdut barajul de promovare în Liga 3 cu CSM Săcele, dar va juca în Liga 2! 14/07/2025
  • Dominic Fritz vreau un candidat comun PNL-USR pentru Primăria Capitalei. Îl susține pe Cătălin Drulă pentru poziția de primar general al Bucureștiului 14/07/2025
  • Serviciul Public de Administrare, Întreținere și Reabilitare Caransebeș organizează concurs 14/07/2025
  • Incendiu de vegetație uscată, în județul Constanța! 14/07/2025
  • Ştiinţa şi-a prezentat, oficial, noul goalkeeper! Pavlo Isenko, pregătit să „închidă“ poarta 14/07/2025
  • România susţine încercarea Comisie Europene de a-l determina pe Trump să nu suprataxeze UE 14/07/2025
  • Cum arăta Dana Budeanu în urmă cu 15 ani! Vedeta cu siguranță ar vrea șterse aceste poze! – GALERIE FOTO 14/07/2025

Web design by Dianys Holding - realizare website

© 2021 Ziar Online 24. Toate drepturile sunt rezervate. Parteneri: Stiri Transilvania 24Digi Stiri Muntenia 24 Ziare Locale 24

No Result
View All Result
  • Home
  • Stiri Ilfov

© 2021 Ziar Online 24. Toate drepturile sunt rezervate. Parteneri: Stiri Transilvania 24Digi Stiri Muntenia 24 Ziare Locale 24