• Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
DATA:
25/07/2025
  • Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
TRIMITE MESAJ
  • Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
No Result
View All Result
Home Stiri Olt

Românii, mii de apeluri telefonice către Autoritatea de Supraveghere Financiară. Ce au vrut să afle apelanții

Ziare Online 24 de Ziare Online 24
25/07/2025
in categoria Stiri Olt
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Specialiștii din cadrul Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) au preluat și au soluționat, în primul semestru din 2025, un număr de 7.039 de solicitări venite din partea consumatorilor de servicii financiare non-bancare, în ușoară creștere față de aceeași perioadă din anul precedent, informează instituția. Din analiza apelurilor primite a rezultat faptul că interesul consumatorilor cu privire la piețele financiare nebancare și gradul de informare a acestora se menține pe un trend ascendent.
Peste 90% din consumatorii de servicii financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite în semestrul I 2025 de la experții Call Center-ului ASF. Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema „satisfacția consumatorilor de produse financiare non-bancare“. În funcție de punctajul dat la întrebarea Net Promoter Score (ați fost mulțumit de informațiile oferite?, v-au fost utile?), Call Center-ul ASF a obținut un punctaj de 92,27% consumatori mulțumiți pe parcursul primului semestru din acest an.
Evoluția numărului de apeluri primite de Call Center-ul ASF în semestrul I 2025, distribuite pe zone de interes, a înregistrat următoarea dinamică comparativ cu perioada similară din 2024:

Pensii private: 3.258 apeluri, reprezentând 46,29% din totalul apelurilor primite, în creștere cu 2,32%;
Asigurări-reasigurări: 2.396 apeluri, reprezentând 34,04% din totalul apelurilor primite, în scădere cu 0,33%%;
Instrumente și investiții financiare: 171 apeluri, reprezentând 2,43% din totalul apelurilor primite, în scădere cu 11,86%;
Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor (SAL-Fin): 84 apeluri, reprezentând 1,19% din totalul apelurilor primite, în scădere cu 17,65%;
Alte informații: 1.120 apeluri, reprezentând 15,91%% din totalul apelurilor primite, în creștere cu 13,13%;
Limba engleză: 10 apeluri, reprezentând 0,14% din totalul apelurilor primite, în scădere cu 41,18%.

Din punct de vedere al timpului de răspuns, peste 85% din apelurile primite au fost soluționate de către specialiștii ASF într-un interval de maximum 5 minute, aproximativ 11% între 5 și 15 minute, iar aproape 3% din apeluri a necesitat un timp de răspuns de peste 15 minute, ca urmare a unor solicitări care au vizat probleme de o complexitate sporită.
Specialiștii din cadrul Serviciului Relații cu Publicul, care gestionează Call Center-ul ASF, au efectuat în primul semestru din 2025 un număr de 1.221 apeluri cu scopul de a veni în sprijinul consumatorilor într-o manieră proactivă, acolo unde s-a constatat că aceștia au avut nevoie de asistență telefonică suplimentară. De asemenea, un număr de 659 de consumatori au beneficiat în semestrul I 2025 de asistență de specialitate la sediul ASF.
Autoritatea de Supraveghere Financiară acordă o atenție deosebită dezvoltării continue a procesului de asistență de specialitate acordată consumatorilor, prin creșterea calitativă a actului de asistență oferită prin intermediul Call Center-ului. Spre exemplu, consumatorul care apelează ASF este identificat din punct de vedere al nivelului de cunoștințe și experiență în domeniul financiar non-bancar, iar apoi îi sunt transmise informațiile solicitate în funcție de pregătirea și experiența sa. Totodată, îi sunt specificate riscurile la care se poate expune în cazul alegerii unor produse financiare neconforme și este sfătuit să adopte decizii investiționale doar atunci când acesta înțelege riscurile asociate și poate susține financiar eventualele pierderi.
Experții Call Center-ului ASF au acordat asistență de specialitate consumatorilor în vederea clarificării tuturor solicitărilor acestora, facilitând accesul nediscriminatoriu la sistemele active de soluţionare a cererilor, a solicitărilor de informaţii şi a petiţiilor. De asemenea, persoanele care au apelat numărul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul în care trebuie respectate formalităţile legale privind depunerea şi completarea documentaţiei, în vederea soluţionării tuturor aspectelor prezentate telefonic de către acestea.
Call Center-ul Autorității de Supraveghere Financiară poate fi apelat gratuit la 0800.825.627, de luni până joi între orele 8:30 și 17:00, iar vineri de la 8:30 la 14:30.
Articolul Românii, mii de apeluri telefonice către Autoritatea de Supraveghere Financiară. Ce au vrut să afle apelanții apare prima dată în Olt Alert.

Citeste mai mult

Articolul precedent

Vacanță cu gust de porumb aromat: pescuitul la crap pentru turiștii care aleg ca destinație Vâlcea

Related Posts

Stiri Olt

Superliga | Programul / rezultatele meciurilor din etapa 3

25/07/2025
Stiri Olt

Horoscop 26 iulie 2025. Un flirt ar putea să complice viața unor nativi

25/07/2025
Stiri Olt

Calendar ortodox 26 iulie 2025. Ce sfinți sunt pomeniți astăzi de Biserică

25/07/2025
Stiri Olt

Biciclist accidentat mortal la Maglavit

25/07/2025
Stiri Olt

Gorj: Adolescent arestat preventiv după ce și-a înjunghiat mortal bunica. Cu câteva luni în urmă și-a înjunghiat un coleg

25/07/2025
Stiri Olt

Olt: Un tânăr a murit lovit de o unealtă în timp ce umfla anvelopa unui utilaj agricol

25/07/2025

Cele mai recente stiri

  • Românii, mii de apeluri telefonice către Autoritatea de Supraveghere Financiară. Ce au vrut să afle apelanții 25/07/2025
  • Vacanță cu gust de porumb aromat: pescuitul la crap pentru turiștii care aleg ca destinație Vâlcea 25/07/2025
  • Superliga | Programul / rezultatele meciurilor din etapa 3 25/07/2025
  • Horoscop 26 iulie 2025. Un flirt ar putea să complice viața unor nativi 25/07/2025
  • Calendar ortodox 26 iulie 2025. Ce sfinți sunt pomeniți astăzi de Biserică 25/07/2025
  • Prevederile care afectează Educația au intrat în vigoare! Comasări de școli, creșteri de norme, tăieri de burse și clase, plata cu ora 25/07/2025
  • Scandal uriaș în lumea sportului! Un fost fotbalist, legături periculoase cu un interlop temut! A fost chemat la audieri într-un dosar cu acuzații grele! 25/07/2025
  • Poveste de dragoste interzisă! O profesoară a fost concediată după ce s-a aflat ce făcea la şcoală 25/07/2025
  • Societatea Naţională a Sării Salrom nu va mai deţine monopolul exploatării sării în România. Cine vine? O firmă maghiară 25/07/2025
  • Cereri de adopție pentru Luci, puiul de urs salvat pe Transfăgărășan 25/07/2025

Web design by Dianys Holding - realizare website

© 2021 Ziar Online 24. Toate drepturile sunt rezervate. Parteneri: Stiri Transilvania 24Digi Stiri Muntenia 24 Ziare Locale 24

No Result
View All Result
  • Home
  • Stiri Ilfov

© 2021 Ziar Online 24. Toate drepturile sunt rezervate. Parteneri: Stiri Transilvania 24Digi Stiri Muntenia 24 Ziare Locale 24