În spațiile comerciale închiriate de Primăria Timișoara nu se pot vinde haine second-hand și nici nu pot funcționa săli de jocuri de noroc.
Primăria Timișoara anunță scoaterea la licitație publică deschisă cu strigare a două spații cu altă destinație. Unul este situat în zona centrală, iar celălalt în cartierul Fabric. Procedura va avea loc în data de 3 iulie, de la ora 10:00, în Sala de Consiliu a Primăriei Timișoara, B-dul C. D. Loga nr. 1, et. 1.
„După mai bine de un deceniu, am reluat cu succes licitațiile pentru închirierea spațiilor comerciale din zonele centrale ale orașului. Am obținut astfel prețuri corecte, care reprezintă venituri în plus la bugetul local. Ne-am asigurat totodată că nu permitem orice activitate și am exclus, de exemplu, jocurile de noroc. Este doar începutul – continuăm acest demers pentru că vrem să vedem aceste că aceste spații prind viață și contribuie la dinamismul și atractivitatea cartierelor Fabric și Cetate”, a declarat viceprimarul Paula Romocean.
Spațiile disponibile sunt următoarele: str. A. Pacha nr. 1, SAD 6, în suprafață de 145,1 mp; str. Ştefan cel Mare, nr. 33, SAD 5, în suprafață de 21 mp.
„În aceste locații vor putea fi desfășurare diverse activități comerciale sau de servicii, cu excepția celor de tip vânzare de produse second-hand, jocuri de noroc, amanet, schimb valutar. În plus, pentru spațiul de pe str. A. Pacha este exclusă funcțiunea de farmacie”, a informat Primăria Timișoara.
La licitație poate participa orice agent comercial (persoană juridică, persoană fizică autorizată, asociație familială sau întreprindere individuală) interesat să desfășoare activități comerciale în aceste zone. Prețul de pornire al licitației, taxa de participare și garanția necesară sunt menționate în caietul de sarcini.
Documentația (caietul de sarcini, formulare, contract-cadru etc.) poate fi achiziționată începând cu data de 6 iunie, de la sediul primăriei – camera 12, de luni până joi, între orele 09:00 – 10:00 și 13:00 – 16:00, iar vinerea între 09:00 – 10:00, până la 17 iunie.
„Taxa pentru obținerea documentației este de 50 lei și se achită la casieria instituției. Solicitările de clarificări pot fi trimise până cel târziu la 20 iunie. Dosarele de participare, însoțite de dovezile plății taxei și garanției, se depun în plic închis la ghișeele 10 sau 11 din camera 12, până la 27 iunie, ora 16:00. Pe plic se va scrie denumirea ofertantului și adresa spațiului. Plicurile depuse după termenul limită nu vor fi luate în considerare și vor fi returnate”, a detaliat instituția.
Citeste mai mult