Peste 300 de solicitări pentru deszăpezire au fost primite, în ultimele două zile, la Dispeceratul de iarnă al Consiliului Județean. Solicitările au venit de la primării, Poliție, Jandarmerie și de la cetățeni. Utilajele de deszăpezire ale operatorilor au fost direcționate să acționeze cu prioritate în zonele grav afectate.
Președintele Consiliului Județean (CJ) Hunedoara, Laurențiu Nistor, a convocat, astăzi, o întâlnire cu responsabilii care coordonează activitățile de deszăpezire pe drumurile județene, atât pe angajații Serviciului Administrare Drumuri din cadrul instituției, cât și pe reprezentanții firmelor care acționează pe timp de iarnă.
“A fost o întâlnire scurtă dar, sper, eficientă, în care am transmis celor responsabili un mesaj clar: cine nu își face datoria va plăti scump, indiferent că este vorba despre colegii mei din CJ Hunedoara sau despre operatori. Atrag atenția că voi merge pana la rezilierea contractelor! Nu accept scuze și nici explicații inutile: deszăpezirea trebuie făcută conform contractelor în vigoare! Operatorii trebuie să acționeze imediat după ce sunt informați!”, a declarat Laurențiu Nistor, președintele CJ Hunedoara.
Toate problemele apărute în trafic pe drumurile județene pot fi semnalate la Dispeceratul de iarnă, telefon telefon 0737 553 971, unde este asigurat un serviciu de permanență 24 de ore din 24, astfel încât să se poată interveni operativ în vederea prevenirii şi combaterii înzăpezirii şi poleiului pe drumurile aflate în administrarea CJ Hunedoara.
Acest articol Peste 300 de solicitări, primite, în ultimele două zile, la Dispeceratul de iarnă al CJ Hunedoara a aparut prima data in Servuspress.
Citeste mai mult