Atunci când vrei să optimizezi, poți face SEO atât pe site, cât și pe articole. Ambele sunt folosite drept strategii de indexare în cazul unei platforme a cărei vizibilitate trebuie să crească. Însă, cum este cel mai eficient să dezvolți o astfel de strategie? Teoria este una clară și logică, însă, adevăratele secrete ale optimizării sunt cunoscute doar de profesionisti, acei oameni care lucrează zi de zi și aplică regulile în nenumărate site-uri și texte. Practica aduce succesul! Dar pentru început, și tu poți face SEO pe site-ul tău sau pe articole. Cum? Discutăm în cele ce urmează.
Care sunt regulile de optimizare?
Pentru a optimiza fie un articol, fie un site, ai nevoie de cuvinte cheie, cunoscute drept și keywords. Însă, care sunt regulile?
1. O optimizare SEO este realizată cu ajutorul cuvintelor cheie pe care le poți identifica prin anumite tool-uri de căutare sau chiar manual (intri pe Google și introduci cuvântul principal, iar variantele cele mai populare apar: ,,haine ieftine și bune, adidași sport pentru femei, aparat cafea instant etc”).
2. Aceste cuvinte cheie trebuie introduse în locuri strategice atât în site, cât și în articole (titluri, meta descriere, subtitluri, de minim 5 ori în text, în URL, pe imagini, în primele paragrafe). Prin intermediul lor oamenii vor găsi mult mai ușor platforma sau articolul.
3. Partea de SEO on page ține de optimizarea pe site. Discutăm despre textele paginilor ce necesită să prezinte cuvinte cheie, dar și de prezența unor articole optimizate postate în partea de blog a site-ului. Și în acest caz, totul se rezumă la publicul țintă. Potențiali clienți intră pe Google, introduc un cuvânt cheie, iar textele tale sau platforma ce o dezvolți apar primele în căutări. Indiferent de ceea ce ar accesa, important este că ajung pe site-ul ce îl reprezinți.
4. Partea de SEO off-page se rezumă la optimizarea în afara site-ului, dar care este extrem de importantă pentru creșterea indicilor impuși de Google: nivel de încredere, autoritate și vizualizări.
5. Pentru a realiza o astfel de strategie trebuie să:
1 – Publici articole SEO pe diferite site-uri din domeniul tău.
2 – Aceste texte să conțină link-uri cu trimitere către website.
3 – Să fie articole convingătoare ce să provoace publicul să acceseze linkurile.
Rezultatul este simplu! Se creează o conexiune între site-ul tău și cele pe care ți-ai publicat articolele, cresc indicii datorită activității optime înregistrată, algoritmii observă creșterea și treptat îți poziționează platforma printre primele locuri pe Google.
Regulile nu se termină aici!
Precum am menționat, optimizarea externă este foarte importantă pentru o mai bună indexare. Din acest motiv trebuie să ai grijă unde alegi să îți publici articolele. Ai nevoie de platforme de publishing de încredere, care nu îți creează spam. Care este cea mai indicată variantă de aplicație? Instapress, și îți vom spune și de ce:
1. Poți creea foarte rapid un cont de autentificare.
2. Introduci un credit ce este destinat publicării de articole, un buget deloc mare.
3. Alegi acele site-uri pe care îți găsești audiența și potențialii clienți.
4. Îndeplinește normele de redactare impuse de către aplicație.
5. Postezi și aștepți ca link-ul către articol să fie generat. Totul este instant, fără să aștepți aprobare.
Concluzie
Acestea fiind spuse, ai aflat câteva dintre regulile de baza ale optimizării. Un mic secret mai avem pentru tine și anume, din multă practică vei învăța magia ce ține de SEO. Aplică regulile asupra mai multor articole, optimizează eficient și cercetează strategia/campania. Observă ce anume funcționează cu business-ul tău și astfel, vei descoperi rețeta proprie a succesului.
Citeste mai mult