CEC Bank anunță finalizarea implementării proiectului E-Factoring, care marchează un nou pas în procesul de digitalizare al instituției. Toate componentele platformei sunt acum complet operaționale, permițând automatizarea proceselor și activităților legate de administrarea facilităților de factoring.
Noua soluție digitală face parte din direcția strategică a băncii și vizează modernizarea tehnologică și creșterea eficienței operaționale. Prin această inițiativă, CEC Bank își consolidează angajamentul față de inovare și servicii financiare adaptate nevoilor actuale ale clienților.
„Evoluţia factoringului în 2024 poate fi considerată, în linii mari, pe măsura estimărilor conducerii băncii noastre și, în plus, realitatea economică a evidenţiat necesitatea unei adaptări continue și a unei flexibilităţi strategice pentru a răspunde eficient provocărilor pieţei.
Chiar și într-o piaţă bancară marcată de volatilitate și presiuni inflaţioniste, CEC Bank a reușit să-și menţină portofoliul de clienţi pe factoring, printr-o permanentă preocupare pentru simplificarea și eficientizarea fluxurilor de creditare pentru parteneri”, a declarat Adina Călin, Director al Direcției Produse și Servicii Bancare din cadrul instituției bancare.
Timpii de răspuns la solicitări scad considerabil cu noua aplicație CEC Bank
Noua dezvoltare digitală implementată de CEC Bank permite diversificarea și extinderea gamei de produse destinate clienților corporate și întreprinderilor mici și mijlocii (IMM). Platforma contribuie la reducerea semnificativă a timpilor de răspuns pentru solicitările de finanțare, prin automatizarea completă a fluxurilor operaționale.
Totodată, banca estimează o creștere a rentabilității la nivelul portofoliului de clienți.
Aplicația de factoring este concepută pentru a gestiona un volum ridicat de operațiuni, facilitând administrarea plafoanelor de factoring și utilizarea automată a acestora. Printre funcționalitățile cheie se numără posibilitatea încărcării de facturi și borderouri direct în platformă de către reprezentanții aderentului, precum și importul automat al borderourilor de facturi cesionate – echivalentul unei cereri de finanțare. Sistemul integrează, de asemenea, verificările necesare în procesul de aprobare.
Beneficiile obținute prin implementarea aplicației de factoring
Beneficiile obținute prin implementarea aplicației de factoring sunt:
Optimizarea proceselor și fluxurilor operaționale, cu scopul de a susține o dezvoltare durabilă și orientată către client;
Creșterea calității serviciilor de factoring oferite de Bancă și, implicit, a satisfacției clienților;
Creșterea portofoliului de clienți pentru facilități de factoring și a profitabilității activității de factoring;
Diminuarea timpului mediu de procesare a documentelor prezentate în cadrul facilităților de factoring cât și a timpului alocat activității de colectare amiabilă în cadrul acestora
Reducerea semnificativă a riscului operațional.
Sursa: romaniatv.net
Articolul O nouă facilitate pentru clienții CEC Bank. Timpii de răspuns la solicitări scad considerabil apare prima dată în Olt Alert.
Citeste mai mult