Potrivit unui proiect de hotărâre, se propune majorarea cu 19 a numărului total de posturi din cadrul Centrului de Proiecte al Municipiului Timișoara.
Primăria Timișoara anunță că va organiza o dezbatere publică miercuri, 4 iunie, cu privire la un proiect de hotărâre care prevede reorganizarea Centrului de Proiecte. Acțiunea se va desfășura începând cu ora 15.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Timișoara. Proiectul prevede majorarea posturilor din cadrul centrului.
„Dat fiind faptul că, așa cum rezultă din Regulamentul de organizare şi funcționare, Organigramă și Statul de funcții aprobate prin HCLMT nr. 8/16.01.2024, structura organizatorică actuală a Centrului cuprinde 1 serviciu și 5 compartimente, iar numărul total al funcțiilor prevăzute este de 33, dintre care 3 posturi de conducere și 30 de execuție, se propun următoarele modificări: funcționarea entității publice cu o structură organizatorică formată din director, consiliu administrativ și consiliu artistic, contabil șef, 2 servicii și 6 compartimente; majorarea cu 19 posturi a numărului total de posturi per entitate, rezultând astfel un număr total de 52 de posturi, din care 4 de conducere și 48 de execuție”, aflăm din documentația care însoțește proiectul de hotărâre.
Decizia de a se face noi angajări în cadrul Centrului de Proiecte a fost luată după ce, în ultimii patru ani, „și-a extins constant aria de activitate”.
Persoanele interesate să participe la dezbatere se pot înscrie online la adresele [email protected] și [email protected], sau fizic la Camera 12, până la data de 03 iunie, ora 12:00. Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre, în limita celor trei minute alocate fiecărui participant. Proiectul de hotărâre poate fi consultat AICI!
Citeste mai mult