Netflix ia în calcul un abonament gratuit cu publicitate în Europa.
București, 24 iunie 2024 – Netflix analizează posibilitatea introducerii unui abonament complet gratuit în Europa, finanțat integral din publicitate, după succesul abonamentului „accesibil” cu publicitate lansat în 2022, informează Hotnews. Această mișcare ar putea ajuta platforma de streaming să își crească atât numărul de utilizatori, cât și veniturile.
Platforma, care a înregistrat o încetinire semnificativă a creșterii la sfârșitul anului 2021, a reușit să își revină după introducerea unei oferte cu publicitate. În Franța, de exemplu, abonamentul cu publicitate costă 5,99 euro, comparativ cu 13,49 euro pentru abonamentul standard, fără publicitate. Această strategie ar putea atrage 40 de milioane de noi abonați, conform declarațiilor codirectorului general al Netflix.
Un abonament 100% gratuit, finanțat exclusiv prin publicitate, ar putea amplifica atât numărul de utilizatori, cât și veniturile Netflix. Potrivit Bloomberg, această ofertă ar urma să fie disponibilă inițial pe piețele europene și asiatice, unde există deja rețele de televiziune gratuite, precum în Franța. Deși nu a fost specificată o dată exactă pentru lansare, probabilitatea unui anunț oficial în viitorul apropiat este mare.
În aprilie 2023, Netflix a anunțat că utilizatorii abonamentului cu publicitate generează venituri mai mari decât cei cu abonamente Standard și Premium, fără publicitate.
Articolul Netflix ia în calcul un abonament gratuit cu publicitate în Europa apare prima dată în Monitorul Expres – Stiri Brasov.
Citeste mai mult