Societatea Transport Local, administrată de un Consiliu de Administraţie format din trei administratori provizorii, numiţi de Adunarea Generală a Acţionarilor pentru un mandat de cinci luni, și-a prezentat planul manangerial pentru perioada 2025-2029.
Printre obiectivele lansate se numără optimizarea permanentă a costurilor și implementarea de sisteme inteligente de taxare (e-ticketing și SMS) și de management al flotei, care în prezent are în exploatare un parc de nouă autobuze electrice, dar și oferirea unor facilităţi de natură informatică ce să se adreseze în principal atragerii segmentului de călători tineri.
”Aceste măsuri se pot realiza prin oferirea de internet Wi-Fi gratuit în mijloacele de transport în comun şi implementarea unei aplicaţii informatice care să faciliteze achiziţia titlurilor de călătorie. Este necesar a se implementa sistemul de E-Tiketing, un sistem modern şi digitalizat ce va face ca plata titlurilor de călătorie să fie mult mai facilă, oferind în acelaşi timp o bună informare a publicului călător cu privire la trasee/linii, timpi de circulaţie, frecvenţa vehiculelor, eventuale intârzieri etc. Dacă se va considera util, poate fi implementat şi sistemul de plată al titlurilor de călătorie prin SMS”, au transmis reprezentanții societății.
Administratorii firmei mai au în vedere și creşterea eficienţei societăţii, prin corecta dimensionare şi motivare a personalului societăţii.
”În prezent în cadrul societăţii, datorită limitărilor legislative privind fondul de salarii precum şi a creşterilor succesive şi semnificative a nivelului salariului minim pe economie, a apărut o aplatizare a salariilor angajaţilor, aceasta practic reducând drastic diferenţierea salarială dintre diferitele categorii de salariaţi, fapt ce la nivel de percepţie a creat disfuncţionalităţi şi nemulţumiri, angajaţii bine pregătiţi nemaifiind motivaţi să depună o activitate susţinută sau chiar determinându-i să părăsească societatea. Se va eficientiza activitatea personalului şi se va reorganiza activitatea, astfel încât să se obţină o creştere a productivităţii muncii, ceea ce va putea conduce şi la o corelare mai optimă a veniturilor salariale în raport cu munca prestată. Un aspect negativ este media ridicată de vârstă a salariaţilor, aceasta situându-se la peste 50 de ani, fapt ce a condus şi va conduce şi în viitorul apropiat la o creştere a numărului pensionărilor şi implicit la acutizarea lipsei de forţă de muncă specializată, motiv pentru care, în mandatul 2025 — martie 2029 va fi adoptată o politică de personal ce va avea ca scop asigurarea de forţă de muncă mai tânără, pregătită profesional, încercându-se scăderea mediei de vârstă a structurii de personal sub limita de 50 de ani”, au mai comunicat cei de la Transport Local.
În mandatul august 2028 – martie 2029 se va mai urmări și creșterea numărului total al angajaţilor, cât şi creşterea cifrei de afaceri.
Citeste mai mult