Cu o flotă impresionantă de utilaje și cu o echipă dedicată, campania de recoltare din 2025 a devenit un adevărat spectacol de eficiență, coordonare și inovație, totul sub cupola Maxagro.
Grupul Maxagro a scris o nouă pagină în istoria agriculturii moderne, lansând sub numele CLAAS Digital Harvest, o campanie de recoltare fără precedent. Campania din acest an a avut ca obiectiv recoltarea a 6.600 hectare de grâu și rapiță într-un timp record, coordonată de către Daiana Zifceak, reprezentanta celei de-a treia generații de fermieri.
Întreaga operațiune a fost realizată alături de 6 combine CLAAS LEXION 8900 TERRA TRAC, echipate cu cele mai avansate sisteme digitale: CEMOS, CEBIS, CEMIS și CLAAS Connect. Campania de recoltare din 2025, nu a fost doar o demonstrație de forță mecanizată, ci o lecție de strategie agricolă integrată, unde fiecare decizie fost susținută de date, tehnologie și experiență.
Dincolo de performanța utilajelor, succesul campaniei s-a datorat și echipei unite și bine pregătite în marea familie Maxagro, așa cum o numește Ianko Zifceak, unul dintre fondatorii companiei, cel care, alături de fratele său, Ioji, a știut să pună valoare, încă de la început, pe tot ce înseamnă noțiunea de unitate și consecvență.
În ceea ce privește respectul acordat naturii, cu ajutorul sistemului RADIAL SPREADER, resturile vegetale au fost tocate fin și distribuite uniform, contribuind la conservarea apei în sol și pregătirea terenului pentru următoarele culturi. O demonstrație clară de agricultură sustenabilă, unde tehnologia se împletește cu grija pentru mediu.
După mai bine de o lună de lucru intens, campania a ajuns final. În biroul lui Vlăduț, entuziasmul a fost la cote maxime: 6.600 hectare s-au recoltat. Combinele nu s-au dat bătute, iar fiecare apus peste câmpurile Maxagro a fost o celebrare a efortului colectiv. Cu o capacitate de depozitare de 100.000 de tone, silozurile Maxagro sunt pregătite să păstreze recolta în condiții optime. Prin urmare, campania CLAAS Digital Harvest 2025 s-a încheie cu următorul mesaj:
„Mulțumim echipei din teren, fiecare și-a pus sufletul în acest proiect! Mulțumim vouă, celor care ne-ați urmărit pas cu pas, care ați distribuit, comentat și fost alături de noi în toată aventura!”
Prin reușita acestei campanii, dar și prin fiecare proiect realizat cu succes în cei peste 30 de ani de activitate, Maxagro rămâne un simbol al agriculturii românești moderne. O simbioză perfectă între tehnologie, strategie și tradiție agricolă.