Aquatim a început să semneze noile contracte cu lugojenii, după ce și-a extins aria de operare. Din mai, a preluat gestiunea serviciilor de apă și canalizare din Lugoj.
Furnizarea serviciului de alimentare cu apă și de canalizare se face, în conformitate cu legislația în vigoare, numai în baza unui contract de furnizare sau prestare a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare, încheiat între operator și utilizator. Pentru fiecare imobil, deservit de un branșament, se va încheia un contract.
„În acest sens, reprezentanții Aquatim au început deplasările în cartierele orașului Lugoj, conform unui program prestabilit, pentru a facilita semnarea noilor contracte. Cetățenii sunt rugați să verifice cutiile poștale, unde vor primi înștiințări privind perioada în care echipele Aquatim vor fi prezente în zona lor. Colaborarea promptă cu reprezentanții companiei este esențială pentru ca tranziția de la operatorul precedent, Meridian 22 SA, să se realizeze în condiții optime”, transmite Aquatim.
Lugojenii au nevoie de o serie de acte pentru a încheia contractele cu Aquatim. Lista de documente se găsește pe www.aquatim.ro. Pentru consumatorii din blocuri de locuințe, în situațiile în care nu există asociație de oroprietari constituită, locatarii sunt rugați să desemneze o persoană de contact care să reprezinte imobilul în relația cu Aquatim.
Citeste mai mult