Heineken, cunoscut pentru berile sale, lansează un telefon în colaborare cu Bodega, o companie de modă. Conceptul: un telefon „plictisitor”, sau „The Boring Phone”.
Potrivit Heineken, telefoanele inteligente moderne sunt prea „interesante” pentru viețile noastre sociale și ne împiedică să vedem ce este în fața noastră: prietenii noștri. „Boring Phone” își propune să fie atât de plictisitor, încât veți prefera să vă bucurați de viața socială.
Telefonul are foarte puține funcții și se întoarce la aspectul retro al „flip phone-urilor”. Nu puteți instala aplicații de social media sau naviga pe web, iar rezoluția fotografiilor este mediocră. Este perfect pentru prietenul vostru hipster care spune întotdeauna „Eu nu sunt pe Instagram sau TikTok”.
Dacă vă place conceptul, s-ar putea să fiți totuși dezamăgiți, deoarece conform MobileSyrup, au fost create doar 5000 de exemplare și acestea vor fi oferite gratuit și nu vândute. Este o mișcare de promovare care îmbină interesul Gen Z pentru moda Y2K cu îngrijorările legate de timpul petrecut pe ecran. Ah, și berea. Oamenii iubesc berea.
Dacă nu reușiți să puneți mâna pe The Boring Phone, va exista și o aplicație care va transforma telefonul dvs. în „plictisitor” în iunie pentru o experiență similară. Dacă vreți cu adevărat un „dumb phone”, există totuși mai multe opțiuni pe piață, cum ar fi Nokia 2780 Flip.
Articolul Heineken a lansat telefonul plictisitor apare prima dată în Monitorul Expres – Stiri Brasov.
Citeste mai mult