Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Caraș-Severin organizează, la sediul său din Reșița, Aleea Trei Ape, nr. 4, județul Caraș-Severin, în zilele de 24 și 27 iunie 2025, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, normă întreagă (8 h/zi, 40h/săptămână), a funcției contractuale de execuție vacante de asistent social, grad practicant la Centrul de Îngrijire și Asistență pentru Persoane Adulte cu Dizabilități ”Sfânta Maria” Reșița:
Condiții de participare la concurs:
Condiţii generale: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 15 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiului Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
– are capacitatea de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003- Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
– îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
– nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
– nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice:
– studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul asistență socială, vechime în specialitatea studiilor – minim 1 an, aviz de exercitare a profesiei- treapta de competență practicant, emis de Colegiul Național al Asistenților Sociali din România
Bibliografia pentru funcţia contractuală de execuţie vacantă de asistent social, grad practicant, este următoarea:
Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată cu modificările și completările ulterioare;
Legea nr. 466/2004 privind Statutul asistentului social, cu modificările și completările ulterioare;
Anexa 24 – Regulamentul de organizare şi funcționare al Centrului de Îngrijire și Asistență pentru Persoane Adulte cu Dizabilități ”Sfânta Maria” Reșița, aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean Caraș-Severin nr. 139/2024, modificată ulterior.
Dosarul de concurs: Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
-formular de înscriere la concurs;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de de nume, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor, solicitate pentru ocuparea postui;
certificat de cazier judiciar sau, după caz extrasul de pe cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu deține cazier judiciar, are obligația completării dosarului cu cazierul judiciar în original;
adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
curriculum vitae model comun european;
aviz psihologic;
certificat de integritate comportamentală.
Actele depuse în copie xerox vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Dosarul de concurs se depune la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Caraș-Severin, Aleea Trei Ape, nr. 4, județul Caraș-Severin, la secretarul comisiei de concurs – doamna Egri Adela – inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane și Relații cu Publicul, tel. 0255224302.
Calendarul de desfășurare a concursului:
Activitate
Data, ora
Publicarea anunțului
02.06.2025
Data limită de depunere a dosarelor
16.06.2025 ora 1530
Selecția dosarelor
17.06.2025 sau 18.06.2025
Afișarea selecției dosarelor
17.06.2025 sau 18.06.2025
Termen limită depunere contestații referitoare la selecția dosarelor
18.06.2025 ora 1530 sau 19.06.2025 ora 1530
Afișarea rezultatelor la contestațiile selecției dosarelor
19.06.2025 sau 20.06.2025
Proba scrisă
24.06.2025 ora 1000
Afișare rezultate proba scrisă
24.06.2025
Termen limită depunere contestații la proba scrisă
25.06.2025 ora 1530
Afișarea rezultatelor la contestațiile probei scrise
26.06.2025
Proba interviu
27.06.2025 ora 1100
Afișare rezultate proba interviu
27.06.2025
Termen limită depunere contestații la proba interviu
30.06.2025 ora 1530
Afișarea rezultatelor la contestațiile probei interviu
01.07.2025
Afișare rezultat final
02.07.2025
DIRECTOR EXECUTIV, ȘEF SERVICIU,
Valentin MUREȘAN Diana-Andreea LALA
Citeste mai mult