• Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
DATA:
10/05/2025
  • Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
TRIMITE MESAJ
  • Acasa
  • Contacteaza-ne
  • Schimb de link-uri
No Result
View All Result
Home Stiri Olt

Craiova se va vedea la Bucureşti, Sibiu sau Braşov. Primăria pompează încă 800.000 de lei în promovare

Ziare Online 24 de Ziare Online 24
28/03/2024
in categoria Stiri Olt
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Primăria Craiova trage tare la capitolul imagine în acest an, fiind unul electoral, iar acum a scos la licitaţie un contract pentru servicii de publicitate care va seca bugetul local cu peste 800.000 de lei, fără TVA. Municipalitatea vrea publicitate pe toate canalele media pentru „îmbunătățirea imaginii municipiului Craiova“, „promovarea obiectivelor turistice și a evenimentelor culturale“ şi „creşterea numărului de vizitatori“.

Peste 160.000 de euro zboară

Olguţa Vasilescu, primarul Craiovei, mizează pe publicitate masivă. Aşa că municipalitatea mai pompează încă 812.237 de lei, fără TVA (aproximativ 162.000 de euro) pentru promovarea oraşului. „Având în vedere strategia autorității locale de a disemina informații despre oportunitățile de investiții din Craiova și potențialul turistic al municipiului, de a atrage investitorii interesați în zonă, de a mări numărul de persoane înștiințate cu privire la activitatea autorității publice locale și de a crește numărul de turiști, promovând imaginea municipiului și acțiunile inițiate și organizate de autorități, este necesară diserminarea cu operativitate a acțiunilor Primăriei și Consiliului Local Craiova prin intermediul canalelor media și de comunicare locale, regionale și naționale (radio, tv, presa online, social media etc.).

Necesitatea realizării de campanii de promovare pe plan național, regional și local este impusă și de instituirea Taxei speciale pentru promovarea turistică a municipiului Craiova, denumită taxă hotelieră, conform HCL nr. 485/2017 și HCL nr. 533/2018, care constituie venit cu destinație specială, fiind instituită din rațiuni de creștere a gradului de atractivitate a oraşului și fiind utilizată exclusiv pentru finanțarea activităților de promovare și punere în valoare a patrimoniului turistic al Municipiului Craiova“, a menţionat primăria în documentaţia publicată în SEAP.

Primăria Craiova vrea publicitate pe toate canalele

Practic, prin intermediul acestui contract, municipalitatea vrea ca imaginea Municipiului Craiova să fie promovată în cinci publicații naționale online, 18 publicații online locale și regionale, pe şapte posturi tv locale și regionale și două posturi de radio locale, pe 24 panouri stradale și unipol outdoor, 26 de ecrane outdoor și trei mesh-uri.

Contractul pe care primăria urmează să plătească peste 800.000 de lei a fost împărţit pe trei loturi. Primul lot se referă la „Publicitate prin intermediul publicațiilor de presă online locale și regionale, pe posturi de televiziune care emit la nivel local și regional și pe posturi de radio locale“. Valoarea acestuia a fost estimată la 339.407,89 de lei, fără TVA. Lotul doi a fost alocat „Publicităţii prin intermediul publicațiilor online naționale“, iar pentru acesta se vor plăti 120.004,77 lei, fără TVA. Lotul trei face referire la „Publicitate outdoor print şi outdoor video“, iar pentru acesta primăria va plăti 352.824 de lei, fără TVA.

Ce presupune fiecare lot

Primăria a detaliat în documentaţie toate aspectele referitoare la serviciile de publicitate pe care le doreşte în cadrul fiecărui lot. Astfel, prin intermediul lotului 1 a solicitat servicii de publicare a şase advertoriale diferite în 18 publicații de presă online locale și regionale, dintre care cel puțin unul cu profil video. Advertorialele vor fi publicate pe prima pagină a site-urilor respective, în treimea superioară, cu link către site-ul desemnat de Autoritatea Contractantă. Fiecare advertorial va avea un text de maximum 300 cuvinte, două poze și/sau video, în funcție de profilul fiecărei publicații în parte. Textul, pozele şi imaginile video necesare pentru publicare vor fi puse la dispoziție de Primăria Craiova.

În total vor fi câte şase advertoriale în 18 publicații online locale și regionale, aşadar un număr de 108 apariții. Perioada de implementare a acestor servicii de publicitate este mai – iulie 2024 și poate suferi modificări, în funcție de data semnării contractului cu ofertantul declarat câştigător. În cadrul aceluiaşi lot vor exista şi servicii de difuzare a unui spot tv la șapte posturi locale și regionale de televiziune, inclusiv la posturi tv cu emisie doar online, dar şi servicii de difuzare la două posturi locale, pentru un spot radio cu durata aproximativă de 20 – 30 de secunde.

Prin intermediul lotului doi municipalitatea doreşte servicii de publicare în cinci publicații de presă online naționale, a patru advertoriale diferite, pe posturi din domeniile știri și analiză, știri generale și divertisment. În cadrul acestui lot vor fi 20 de apariții.

Primăria Craiova vrea publicitate în Bucureşti, Sibiu sau Braşov

Lotul 3 face referire la realizarea unei campanii publicitare outdoor ce va include servicii de producție, chirie panouri, montaj. Durata campaniei va fi de 45 zile, în perioada mai – iunie 2024. Primăria Craiova a solicitat panouri outdoor backlit /billboard /derulabil de minim 12 mp (4x3m), amplasate în următoarele localități: Craiova (5 panouri – în zone cu trafic intens și/sau centrale), București ( 5 panouri – zonele Universitate, Piața Victoriei, Piața Romană, Băneasa Mall – Ikea Băneasa, Promenada Mall, Cartierul Militari – Bulevardul luliu Maniu, Aeroportul Otopeni etc.), Râmnicu Vâlcea (un panou), Drobeta-Turnu Severin (un panou), Pitești (două panouri), Târgu Jiu (două panouri), Slatina (un panou). Municipalitatea a dat şi câteva exemple de subiecte care ar putea apărea pe panourile publicitare. Este vorba despre evenimente precum Zilele Craiovei sau Festivalul IntenCity.

În cadrul aceluiaşi lot primăria solicită panouri outdoor de foarte mari dimensiuni/unipol: 40-80 mp (10x4m şi/sau 14x4m), amplasate pe autostrăzi, drumuri naționale și în zona Aeroportului Craiova și Henri Coandă, după cum urmează: Craiova – Pitești (ambele sensuri); Pitești – București (ambele sensuri); București – Brașov (ambele sensuri); zonă aeroporturi; județul Dolj – Filiași (drum european – minim 1 panou).

Craiova o să apară pe ecrane amplasate pe Palatul Parlamentului, Unirea Shopping Center sau Clădirea Cocor

Firma câştigătoare va trebui să monteze şi mesh-uri care vor fi amplasate pe clădiri din Craiova (Palatul Administrativ şi Colegiul Carol I) şi București. Acelaşi lot cuprinde şi publicitate outdoor video. În caietul de sarcini sunt menţionate 26 de ecrane video, care să fie amplasate în zone centrale și/sau aglomerate din următoarele localități: București – 20 ecrane video (în zone precum Hotel Marriott – Palatul Parlamentului – Unirea Shopping Center – Clădirea Cocor, Centrul Vechi etc.); Craiova – patru ecrane video; Sibiu – un ecran video; Brașov – un ecran video. Şi în acest caz, perioada în care va avea loc campania de publicitate va avea 45 zile şi va fi cuprinsă între lunile mai – iunie 2024.

Primăria aşteaptă oferte de la firmele doritoare până pe 8 aprilie.

Citeşte şi: S-a decis cine se ocupă de execuţia Skate Park-ului

Citeste mai mult

Articolul precedent

Adună norocul cu mâna ta! 

Urmatorul articol

Podul de pe DN 66A de la Câmpu lui Neag, reabilitat

Related Posts

Stiri Olt

„U” Craiova – CFR Cluj 2-2 / Luptă acerbă, puncte împărțite

10/05/2025
Stiri Olt

Bărbat găsit înecat în Canalul Dunăre – Marea Neagră

10/05/2025
Stiri Olt

Viktor Orban și-a retras susținerea pentru George Simion după postările pe facebook ale lui Kelemen Hunor

10/05/2025
Stiri Olt

Un bărbat a căzut de la etajul 8 al unui hotel încercând să-şi facă selfie

10/05/2025
Stiri Olt

O femeie și-a pierdut viața după ce motocicleta sa a fost lovită de o basculantă

10/05/2025
Stiri Olt

Un bărbat care locuia lângă calea ferată s-a aruncat în fața trenului

10/05/2025
Next Post

Podul de pe DN 66A de la Câmpu lui Neag, reabilitat

Cele mai recente stiri

  • Germania nu va mai face publice detalii despre livrările de arme către Ucraina, anunță cancelarul Merz 10/05/2025
  • Patru medalii pentru judoka orădeni la Campionatul Național de seniori. Alex Creț și Ioan Dzitac sunt campioni! 10/05/2025
  • CSȘ Blaj, calificare la turneul final de volei masculin – speranțe 10/05/2025
  • Vouchere pentru alimente 2025: Cardurile sociale vor fi alimentate în curând cu prima tranşă de bani. Cine poate beneficia de ajutor 10/05/2025
  • CSM Oradea va disputa finala Superligii Naționale de polo. Echipa noastră a câștigat meciul decisiv cu Dinamo! 10/05/2025
  • Activitate catehetică pentru 30 de copii din Parohia Loman, în cadrul programului educațional „Săptămâna Verde” 10/05/2025
  • „U” Craiova – CFR Cluj 2-2 / Luptă acerbă, puncte împărțite 10/05/2025
  • Scandal într-o familie din Satu Mare: Un bărbat și-a lovit și strâns de gât soția. A fost oprit de unul dintre copii 10/05/2025
  • Prefectul Marian Tănase: „Tinerii de astăzi au responsabilitatea de a înțelege și prețui moștenirea istorică a independenței” 10/05/2025
  • Greșeala pe care o facem când aprindem lumânări la biserică. Preoții spun că Îl supărăm pe Dumnezeu 10/05/2025

Web design by Dianys Holding - realizare website

© 2021 Ziar Online 24. Toate drepturile sunt rezervate. Parteneri: Stiri Transilvania 24Digi Stiri Muntenia 24 Ziare Locale 24

No Result
View All Result
  • Home
  • Stiri Ilfov

© 2021 Ziar Online 24. Toate drepturile sunt rezervate. Parteneri: Stiri Transilvania 24Digi Stiri Muntenia 24 Ziare Locale 24