Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare și ale Distribuție Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul în data de 20 iulie 2023, reluându-și activitatea în data de 21 iulie 2023, anunță cele două companii.
CEZ Vânzare și Distribuție Oltenia acordă angajaților o zi liberă în data de 20 iulie 2023, cu prilejul Zilei Energeticianului, astfel că centrele de relații cu clienții ale celor două structuri își întrerup activitatea în ziua respectivă.
Programul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare
Începând cu data de 21 iulie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Caracal, Curtea de Argeș, Târgu Jiu, Videle, Drăgășani, Pitești, Roșiorii de Vede, Băilești, Câmpulung, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Râmnicu Vâlcea și Slatina.
În tot acest timp specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
Aplicaţia mobilă My CEZ – disponibilă în Google Play și App Store;
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor.
Alte canale de comunicare:
Completarea formularului de contact accesând cezinfo.ro/sesizari2-form/
Numărul de fax: 0248 524 834
Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj.
Chatul cu un consultant CEZ Vânzare, implementat de furnizor pe website-ul cezinfo.ro/ – disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Programul Centrelor de Relații cu Clienții Utilizatorii Distribuție Oltenia
Revenirea la programul normal de funcționare va avea loc în data de 21 iulie 2023, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu, Roşiorii de Vede, Drăgăşani, Câmpulung Muscel.
Pentru un plus de confort și siguranță, operatorul de distribuție încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor chiar din confortul de acasă:
canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email [email protected]. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:00;
prinemail, la adresa [email protected] pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor
/www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată – www.programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html
Procesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.
În tot acest timp, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, rămân mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
Citeste mai mult